9 december 2014

woopi

Hade en fin dag och sen blev den fin igen..
Ja det händer hela tiden saker som gör en tok glad.
Jag funderade på en sak innan jag somnade igår Och sen så behödes det inte så mycket mera än att man samtalar , och personen ifråga inte ens hinner fråga sin fråga klart innan jag ens svarar JA.
snacka om att vi är synkade vi måste vara skapta för varandra. JA SOM ETT GAMALT gift par skulle jag vilja kalla det.

Jag har smaskat popcorn Idag , precis som jag utlovade mej själv.
gen har mannen i mitt liv skickat ut inbjudningar till sin fest 50 år blir mannen i mitt liv.
kommer att bli trevligt '
flickorna kommer att stå för kvällen (hoppasjag)
Några har redan tackat ja kommer att bli en trevlig fest med trevliga människor .

Har inget foto att slänga in från dagen
Nu ska jag borsta gaddar na för att vara utvilad till det underbara jobb jag har,

så tjo och tjing
det var kvällens klotter.

Inga kommentarer: