6 januari 2015

Får jag nog exploderar JAG

Jag har haft en toppen dag det var hur mycket folk som hellst  i butiken
Jag oh T slet på vi slängde ut Julen oxå.
På Onsdag börjar den stora rean Jag har plockat fram varor som ska säljas och sätta super priser på.

Jag borde gå sova men jag tog en mickrovila på soffan det var dumt.
så nu blev det sIött värre och ingen sova.

Fick en trevligt samtal från Gve biljetterna till MÄSSAN ÄR FIXAT känns skönt att slippa stressa med mäss köpen. VI kommer att åka till mässan redan på FREDAG. då är det öppet till 20,00 så vi hinner kanske titta på lite nya leverantörer.

Man får en massa idéerpå  butiks inredning oxå µ µ, en hel del man kan göra i våran butik i kiruna. men nu gäller det mest att fylla hyllorna med massor av nya varor.

måste bara hitta skor som jag kunna på mig gissar att det är hål i det flesta skor jas har kanske man får våldgästa lite  folk med rätt storlek.
Finns mycket mera att berätta men nu är klockan massor

Hejppa hej


Inga kommentarer: