8 januari 2015

Vissa människor är skolade fel.

Gonatten

Jo då vaken ännu, jag har 1 ite problem med det där SOVA det vill sig inte riktigt, så jag hittar alltid på massa annat onödigt göra.
.
Jag kan ju lika gärna blogga istället! ,idag sprang dagen förbi som ofta S mina dagar gör, jag trivs som en tok på jobbet och i dag blev det övertid .,

| Morgon startar stora januari REAN . jag har planat ihop massa saker och staff som ska säljas ut så vi får plats med nya saker som kommer att komma , längre fram i vår.

Imorgon ska jag ha som säg tickar mta mitt nygammk bord min svägerska. Har ett aldeles för stOrt nu en ASPEN 150 cm i  diameter
så då kan jag flytta om så vardagsrummet hamnar där det ska igen. Har funderat på bygga in kylen också eller nåt så vi får bordet längre in mot väggen.
på det får bli lite längre fram. nar för mycket idéer så jag får låta dom mogna och växa sig ännu bättre .

pej nu ska jag sover en dag ; morgon leverans dag och rea! de kan bara sluta i att allt går fort Och dagen springer iväg.

Så natt i natten sov gott.








Inga kommentarer: