22 april 2015

den 22 april 2015

hejjppa

sitter med frullen, ska försöka komma iväg tidigare idag på jobbet.
Harr lite fix att göra innan helgen kommer och ännu mera varor lastas in på vårat lager.
Massor av glöd lampor som ska fyllas på och mattor som ska hängas , sen är de märkning av de nya varorna.

Solen skiner på Solsidan, har kläd problem som vanligt borde kanske göra ett litet klädinköp så garderoben fylls på.

Igår följde jag med Lina på Hundkurs de var Pia som häll i den , super pia som jag tycker att hon är, har en otrolig gooo och man blir så inspirerad, jag fick göra de övningar men Tjalmo som inte Lina fixade, hon är super höggravid, nästa gång hoppas jag att vi står där med barnvagn och lyssnar då ska jag vakta bebis.

Nu tycker jag att den dära ungen kan komma!!
Längtar till helgen då blire Mertajärvi och en massa pimpelfiskare.

nä nu måste ja frulla klart sen jobbelijobbet.

tjing tjing

Inga kommentarer: