25 maj 2015

Måndag natt

oj ligger vaken ännu borde faktiskt sova men sov tok länge idag bara för att mumsiga månsan vann igår då kan man ju inte gå sova bara så där s jag satt uppe och väntade på intervjun med honom,sen kollade jag lite till å sen somnade jag i soffan, kvällen var hur mysig som hellst, startade med middag till oss Mannen och Lina, Niila låg i vagnen och titttade på, sen hade mannen gjort en super jävlago paj till efterrätt, sen blev de godis å chips å massa prat.

Idag har Lina oxå varit på middag med Niila så klart å han sov mesti Moffas famn medans hon fick i sig lite krubba.
får se vad vi bjuder på i morgon =)

Nu har jag iaf bokat biljett ner till Uppsala, blir en helg med Sandra och Miaa bara vi på tumanhand så mysigt hoppas på massa fikbesök å lite strosa. sen på Söndag drar jag vidare till Gävle och hämtar trollen som ska få fara upp med mig till Laxis dom blir i några dagar så mor å far får packa sitt ihop där nere.

nä nu måste jag nog prova de dära med sova, en dag i morgon och jobbet kallar har en massa att göra som vanligt , men så klagar jag inte heller.
livet rockar och de är ju bara å hänga å i svängarna längtar till helgen då blire de stuuuuugan !!

tjing tjing



Inga kommentarer: