18 maj 2015

Var känsla 1.

Ho Ho Ho snart är julen kommen
har varit och myst med lilla Niilas.
skulle bara in och kolla läget med mor och far i huset men fastnade med Lillis i famnen. sitter ute i detta nu och njuter av utsikten en grill Så fint var de
för flyttar mig mot solen.. Har slängt fram min parkbänk vid älv strand.en.
Hundarna har friheten att springa utan grannar eller annat som stör.
 Ebba - barbro Alskar vattnet pudel som hon är ' försöker komma på lite ofog att göra, om få igång De andra på hennes bus.
har som det ganska bra här nere på solsidan. vattnet i älven stiger sakteligen. spännana och se hur högt det kommer i år. Båt rännan hade behövts göras lite djupare. få bort lite större stenar.

ser att småfåglarna försöker komma närmare bara för att reta solbrit och  Ebba-barbro

na så gick denna kväll på solsidan. Har det bästa här nere är verkligen lyckligt lottad. nästa helg blir det stugan iallafall. då är mannen i mitt liv ledig.  då passar vi på att göra saker tillsammans. längtar till semestern kommer att spendera dagarna med Älskade Nova och  tion. .
hon nu börja hundarna jaga möss. det finns inte så många tack vare lilla Loa Falkman. enjäkel på jakt är han.

Nä nu ska jag in i mitt lilla hus oh ha på mej mera oömma kläder. blir Slappande på soffan sen sängen för att göra ännu en arbetsdag. Längtar till sommaren










Tjing Tjing.

Inga kommentarer: