16 juni 2015

grande de lux

tjohej

ällä va fan inte å mycket hej, ja e fan seg som fean.
förkylning från hälvätta har träffat mig!

ja va gö ja då! inte allt för mycket sitter och häckar snorar nyser å lever ett litet snorigt liv för tillfället. Sommar har inte kommit hit ännu det lär väl dröja en 2 veckor ännu efter festivalen anländer den.
längtar som den efter semestern, härliga 4 veckor, harinte planerat något ska bara vara tänkte göra en semester men ja tror ja ska vara hemma å njuta av mitt lilla hus, jag trivs ju ändå bäst hemma och i Norge så de kommer de att bli oxå.

Ska kanske dra en sväng till stugan oxå och njuta av tystnaden, men får fixa persienen dit in så att man får sova, minns inte om solen kommer upp på den sidan som jag sover i eller om de är på den andra?! Nå de lär ju visa sig hur som hellst.


Läste att min favvo butik Uppsala gått i KK nja 23 andra oxå då, jag snackar om Chilli bara älskade den butiken så jäkla rolig att gå in i .
jo de är en förlåt var en möbelbutik.

Mannen sitter med sin mobil i näven , idag har han gjort en blombänk klart till mej å hängt en ampel ,hoppas att han börjar med gården snart för ja vill göramassa fint dit har en uppsjö av ideer som ska sättas i verket.

nae nu ska ja snora vidare, fy fasiken så jobbit de ska va då!!




Inga kommentarer: