9 juli 2015

Grattis grattis!!

Hello
lite betraktelser bara så hära!!

Idag är de min och min tvillingbrors födelsedag!

kom att tänka på att jag aldrig har firat den med honom tror ja ?!
NÄR VI VAR SMÅ ELLER MINDRE DÅ (CAPS) så var jag oftast i Norge mina somrar något jag aldrig ångrar för de var sommar för mig. jag bodde hos min Bestemor, prata som sakt flytande norska men gör de inte nu nå mera så nån hör kan ju vara för att mina barn säger att de är så konstigt, så jag har slutat nästan helt.

men iallafall födelsedagarna var jag ensam och hade gärna firat med min bror, funderar vad han gjorde på dom? jag var på ett håll och han på ett annat.... hoppas att de kommer en födelsedag vi firar ihop, saknar han som en tok ibland fast vi bor i samma stad eller ja e ju ute på landet.

nå de var bara en tanke.
Min Moster eller Tante Olga i n
Norge hon bjöd p kalas och de blev barn som man annars inte lekte med , för att jag skulle få ha en födelsedag, och visst jag minns dom, de var så otroligt snällt av henne.

Bara de att de var ju tårta å de gillar ja inte =)

Och en födelsedag fick jag smörgåstårta av min Kusin Lilli-anne som hon bakat då var jag i stan och den var super god den minns jag, för hon hade lagat den själv och de var något  jag gillade iaf =)

nä Lunch betraktelsen är klar
Hejrå

Inga kommentarer: