15 augusti 2015

veckor av semester å lite slit

Halloj!

På måndag börjarlivet igen , det häramed semester de har varit helt underbart, en behövlig ledighet som jag bedrivit med dom jag älskar mest, har bara varit hemma på Solsidan ja en eller två svängar till Jokkmokk oxå.

I morgon åker älskade ungen hem till sina föräldrar , kommer att bli så himla tomt, hon har varit en hel vecka med Mommo och Moffa.
vi har hållt oss sysselsatt varje dag, inget jobbit alls, har tagit dagarna som de kommit.

Nå iaf har haft de toppen, var inte ens till stugan ville inte fara dit ensam.
Blev lite skafferi bygge sen var ja till grannen och vi fixade till grillstugan.

Hundarna ligger och sover de ska jag oxå så jag kommer mig upp i tidig gryning, hinner väl packa Noplisens väska då, för de blev inte gjort i kväll.

Har varit på stan och vandra idag med Lina Niilas och Nova, verkligen en manjana helg presis som den förra helgen.
nä  slänger in lite bilder på livet nere i paradiset.







Inga kommentarer: