7 september 2015

älg jakt å kärring frossa......

asså har haft en fulltuppdag med massas inte måsten, for upp med mannen i mitt liv först och letade en aluminium säng som han kan ha i skogen, de tog sin tid sen kom lina upp efter att jag blev lmnad kvar utanför Björkis, var inne och köpte kattmynta och en liten leksak som innehöll det oxå, de var inte poppis för falkman hon blev super rädd för doften, så jag åkte och gav den till Lilla Gudrun, hon verkar gilla de bättre.

Har bara softat nästan då, tog mej i kragen och tvättade ur ugnen majfrickingfucking ghad de va trist men nu blänker den som kattskit i månsken, ren å pen blev den.

på fredag drar jag till stugan har inte varit dit alls i sommar så nu ede väl bara att bestämma sig å fara nån jäklagång ska ja väl få mej ut ur huset i Laxis.
Har inga planer på vad jag ska göra dära men tade med ro som vanligt knapt laga mat de har jag redan bestämt .

hoff hoff tänk om man hade kunnat få vinna en nätt peng på två mille å bara säga hejjppa till alla jobbelijobb, nu börjar jag känna mej gammal, ska livet verkligen bara vara arbete?
jag tycker inte det.
Å nä jag hade inte rest en massa jag hade bara varit i lugnet och kanske anställt en snickare eller två, sen hade jag nog oxå gett lite till barnen för de tycker ja dom ska ha.
Dom är värda alla pengar i världen, för bortskämda på det är dom dåinte.

nä nu ska ja försöka ta de med ro gäspar nå sjukt mycket. ska surfa runt på nätet och se om ja hittar snygga gardiner.

hejjppaa

Inga kommentarer: