23 september 2015

kvällen kom

tjohejsan


Har haft en fin dag.
Fick en massa gjort och har snart plockat upp de mesta från Lådorna.
De har kommit in så mycket sjukt fina saker , men så har vi ju valt med omsorg på mässan.
hyllan och virtinet har oxå kommit in, nu väntar jag bara på att stolen i antikmässing oxå ska komma, har fått ett trestegs bor i antikmässing med marmor skivor så fiiiin.

Kommer att gå ka-thing på jobbet allt e så fint så man blir galetköpsugen men nää lämnar de på jobbet och får njuta av det när jag är dära.

Hade ett lång samtal med en kund, hon öppnade sig verkligen för mig, kände sån värme i hjärtat.
Livet är för kort för at nästan ens tänka på morgondagen eller ens skjuta upp saker till en annan dag, man vet aldrig hur lång väg man har att vandra så varför skjuta upp saker?
varför vänta på att kommer att hända nått eller när de ska hända, man måste sätta bollen själv i rullning, så ett litet frö till tanke och omtanke.
idag infann sig ett lugn i mej efter samtalet.


Har fått en del att tänka på och jag släpper mitt bagage bit för bit och en liten del här och där.
Jag har tackat för mig i mitt inre, med de menar jag att jag sagt tack och hej till den och den och den.
Energi tjyvar och andra får vara för min del och jag förlåter dom, för deras dumhet och idioti, för deras okunskap om vänskap för deras utnyttjande och skitsnack för deras elakhet och svarthet dessa fula individer både på insidan och utsidan.

Hade kunnat skriva så mycket men då sjunker jag själv i tankar och har i samma veva tagit ett steg tillbaka.ja de var lite tankar omdagen och om reflektioner över allt som sker runt mej, och som hänt runt mej.


Slänger in lite bilder från Våran Stuga som är så underbart fin.











Inga kommentarer: