3 november 2015

reflex

hello

ser att antalet läsare ökat.
de är ju bara trevligt då får ni en lite mera bild av vem jag är om ni nu inte känner mig bättre än så.

har surfat runt på lite bloggar å ditten å datten.
Handlat in en overall till bästaste Noplisen, hoppas den kommer uppskattas, sen shoppa ja in en grej till Lina i Julklapp.
I morgon ska jag fixa resten av familje medlemsen =)

Nu halv ligger jag i sängen tack vare ryggsmärta som jag fick idag på jobbet, lite dumt å hålla på och lyfta lite soffor så dära eller vad det ni var egentligen.

har kollat runt på lite resor och lite hus hära och dära .. eller nått sånt.
Ska försöka att hitta en stälning att sova i oxå de hugger till ibland inte alls skönt.

Nä nu orkar jag inte skriva mera.

ha ett underbart liv där ut, mina tankar ska få segla iväg nu..

go natt.

Inga kommentarer: