5 november 2015

snart var de helg igen

sitter och bara är just nu eller kanske inte helt eftersom jag sitter och skriver som jag gör dom flesta mornar.
Har haft en ganska drömmande natt å inte kom det nå trevligt ur den drömmen, blev bara äcklad på morgonen å lite föbenad, men de va ju bara en dröm tack och lov.

Idag är det leveransdag, då kommer de allstå in massa gods in i butiken , de gillas men idag slipper jag plocka upp massa nya staff, så då hinner jag med de allra viktigaste , kunderna nämligen.

Det blir att jobba Lördag för mig så jag tror att jag kommer att kämpa på hela nästa vecka oxå å sen är jag ledig på fredag, få en längre ledighet med mannen i mitt liv hade varit fett fint eller  om jag tar de på Måndag då har jag ändå en samanhållande ledighet, vet ännu inte hur jag ska göra.

Ryggen är mycket bättre idag, så jag kommer inte utsätta den för massa lyft vad jag vet om iaf, har en del lapor eventuellt som jag ska försöka att få upp, så långt har jag kommit i planeringen idag.

Såg igåt först att påsken kommer super tidigt, jag har inga planer så jag kommer jobba vidare som vanligt, tror jag tar ledigt i juni kring den 12 då ska vi fara ner på examen i Uppsala.
Nå de är länge dit.

nä nu slafsa i mej gröten å tjing tjing

Inga kommentarer: