2 juni 2016

hallååå

Hej hoppsan, gudars så dålig jag har varit och blogga.
Har inte hunnit har huset fullt å häcken med.
de har hunnit vara pimpeltävling påsk senare då med svägerska och familjen, sen har de varit fara hit å dit men de gillar jag,
Snart ska vi fara ner till Sandra och träffa EvaLena och Stefan. de blir middag ute vi 6 då, Sandra har bokat bord på ett spännande ställe sen blir de examens firande så de stå härliga till-
Tjejjen har tagit sig igenom men de har varit kämpigt , men hon fixade det, idag gjorde hon den sista inlämningen och är klar .

Till helgen hoppas jag innerligt att lilla skrutt kommer ur Linas mage,,, nja inte den vägen då men jag skriver kanske fiffin då,de låter bättre-
Nova och Tion har jag oxå hunnit med de har varit kalas på kalas , stora tjejjen är redan 7år helt sjukt att hon sk börja skolan, hon kan läsa och skriva hoppas verkligen de håller ångan uppe på henne i skolan.

Niilas har vuxit så de knakar och de gör hans hår oxå hela tiden, ja jag vet de blir mycket barnbarn snack och i oktober kommer de ännu ett nytt litet Liv till Miaa och Alex.
Har varit och tagit ett vaccin jag och mannen i mitt liv.
vi ska fara till Jessica och Fredrik vara där någon dag och sedan drar vi vidare hoppas på en tur förbi Mats och Marina och vill gärna träffa Tina.

Ja de är väl lite ditt och datt om de som varit.

hare som fint .


Inga kommentarer: