1 oktober 2008

Ledig idag!!

god kväll!

ligger och slappar i sängen vilket jag gjort hela dagen nästa.
vaknade vid 10 titta på teven lite och bara slappa. fixa mig plocka lite omkring på min andra våning vilket man får göra ganska ofta eftersom vi är ganska många som rör oss här uppe. det är väldigt trevligt med en stor familj dom jag som alltid har önskat mig och fått.

Varje dag är en gåva , GUD så fint det lät men så är det, vår fjärde lilla troll unge är inte här denna vecka men kommer nästa vecka, sen åker väl Miaa och alexsander ner till gävle för att titta lägenheten de fått och jag får nog köra ner flytt lasset, har slängt ut lite krokar till släkt och vänner om de hade kunnat följa med så det inte blir så tungt att köra hela vägen själv, ner brukar ju alltid vara lätt men när det vänder hemåt tar de alltid emot och de tar en jävla tid att komma fram till målet.

idag var jag och köpte en drag sele till Märta i hopp om att hon kan börja vara med som drag hjälp när det är dax att ge sig ut på skidor igen, jag har ju köpt ett par tur skidor i våras som jag bara hunnit använda enenda gång, den här vintern hoppas jag på kunna nöta på dom mera.

Till helgen åker vi till byn så vi får upp plåten på taket, de måste göras innan snön kommer, den närmar sig sakta men kommer ju alltid som den brukar, vare sig man vill eller inte, min kärlek kom precis hem med Lina de har varit på kurs för att få ha privat övningskörning!!!!
helt jävla idiotiska kurser tycker jag, eftersom vi har kort för yrkestrafik redan, men nått måste de väl hitta på för att få in mera pengar.

ja vad mer finns att berätta jo en heldel men ännu är det bara hemligheter.

TJINGELING!!

Inga kommentarer: