2 oktober 2008

sommarskoj

vackraste byn i all sin prakt!! nästan, biden tog jag en kväll i juli, helt underbart vackert.
Många fiske turer blev det förra sommaren, nu hann vi ju inte så mycket stugan fick komma i första han, och det kommer nog att vara så nästa sommar oxå, inget mig emot men flickorna tycker ju inte att det är så roligt med bygget.Hoppas bara de kommer att tycka om den när de är klart! men då börjar ju bygget med bastun, den kommer vi ju inte behöva göra lika mycket med och det får ta den tid det tar.
Nå iaf idag är som alla andra dagar jobba äta sen sova, men först har jag dammsugat golven , gissar att de flesta gör det , jag tycker den åker fram varje dag, massa hundhår men bara från en hund gisses vad Märta släpper hår nu!! spelar ingen roll hur mycket man borstar de kommer lika mycket på golven igen helt sjukt! Man plockar bort från kläderna innan man sticker iväg me vipps så finns det där iallafall fy hundan så trist.
det blir ju bättre tills vinter men just nu känns det som en evihet innan det slutar att komma massa hår.
Flickorna har dragit iväg på Bowling, helt underbart tyst hemma, förutom Ester som har sina ryck att skälla till allt och alla, vi har försökt med allt men det går inte att få bort, köpte tre stycken antiskall halsband, helt bort kasstat med pengar, körde med blomspray flaska och vatten, citron ja allt som inte var skadligt.
Nå nä hjälpte inte heller. åsså han då som talar med hundar alla hans knep icke sa nicke funkar inte på mina doggs.
När man tittar på hans program så är det som att nån av mina hundar har nått av de problemen som de tar upp i programen, de är lika med min kusin hon säger att när hon tittar på
"super nanny" så hittar hon massa fel som hon gör med sina barn, ganska sjukt egentligen
ingen är ju perfekt de vet man ju men ändå kollar man på programen och hittar fel som egentligen inte är fel utan inbillnig iblan, nä nu skiter vi i det tar nya tag blir en supermamma och en perfekt hemmafru som rastar super hundarna
hade gött

Inga kommentarer: