25 september 2010

TAXI

Så var min kväll igår körde hit och dit med människor efter jobbet då. Sandra kom igår så mysigt hon har sovit med mig i natt, var lite orolig att honsov dåligt för hon snurrade ganska mycket i sängen
Förrgår tog jag in mattorna från balkongen o skulle torka dom, men de var ju inte så smart jag hade tagit ut dom för att Miaa snorade så mycket när hon var inne nån timma första tanken var ju hundarna s mattorna åkte ju ut se då och de vart bättre för henne iaf så tog ja in dom och Sandra tål dom inte heller piss shit så ut med dom tunga sakerna, helt ointressant inlägg vart de ja ja

Men nu e brudarna på TT och Elin e ju sååå söt hade jag vetat att hon  ville äta ensam och slippa äta soppa från igår så hade vi ju bjudit på mat he he

I morgon ska jag och Sandra vara ensamma hemma inga besök med andra ord vill vi ha och ring inte för vi svarar inte ändå, gissar att de blir att ligga och kolla film heeeela dagen inget mig emot , nu ska jag iaf gå köpa lite lite godis till oss så vi har till kvällen har slängt en öl i frysen till basun om jag nu orkar basta gissar att jag kommer att glömma ditden mitt vanliga minne sviker mig säkert nå ingen större förlust.

ja mer då nå inte så mycket ska gå softa och bara vara men först lite karra från starre

ha en super trevlig Lördag kväll de ska jag ha

kramelikram

Inga kommentarer: