27 september 2010

sussi packa

hejjpa hej

hargjord de där kuliga betalat bort räkningarna och sen surfat ute i sy bervärlden,när man väl sitter här och vet innan vad man ska leta så är det bort blåst sen vad de var man skulle leta de är fanalatastiskt vad man har IQ fiskmås, nå kom mig för att kolla nytt mobil bredbands abonnemang men hittade ju inte de heller nått som var bra eller jag sket i att leta tillslut det var ju en uppsjö av massa grejsimoj abonnemang , nå ska iaf försöka få fingrarna från datorn och packa sussiskappsäck , åker i morgon ner med bil till Uppsala ska vara med Sandra till tandis , mmm målsman måste med orka tänker ni klart som den att jag orkar jag orkar alltid med mina barn inget jobbigt alls tycker jag.

nå mera då (sällan man skriver de man tänker NOT), kom hem till Dukat bord de var gott men maten var så där är ju inte så förtjust i makaronikåda inte min grej de.

Ja happ ja nå nu ska jag...................ja vad fanskulle jag göra?? ja läser högre upp...............läsaläsa   ja just packa sussiskappsäck så  var de

hejjppa hej

Inga kommentarer: