18 oktober 2010

blixthalka och suspensuar

så kan man oxå skriva de var faktisk de första som dök upp i mitt huvud.
va till byn i helgen hos kärmor och kärfar skriver så för de e dom verkligen inte svär nej kär låter mycket bättre fick träffa min Målin sååå mys bara att sitta med henne, åker i helgen igen ska bara var med henne  får hoppas de slår in, de blir nog att fiska och sen på kvällen korvgrillning i spärren the place 2 be.

Ja vad mera har börjat med ny medicin kur igen då än så länge går de bra peppar peppar , den första jag hade fick jag värdanas magsmärtor med , den här har jag fått lite hjärtklappning med.

man får verkligen planera när man ska ta den får ställa klockan en timma tidigare på ringning ta tabletten sen sova en timma till för då kan jag äta min frukost, dom innehåller ju laktos så i början hade jag världens kramper i magen.

När vi åkte hem från byn köpte min älskade en glass till mig, ville ju inte vara dum och säga nejtack åt den med god aptit men sen blev de boppa aj aj i magen inte kul alls-

nå vad mer då ja de händer ju hela tiden egentligen faktisk.

Jo tabletterna gör mig mycket gladare de e skönt har som varit nere en god stund ända sedan början av sommaren , har som börjat fatta varför man mått som man gjort äntligen , de var inte djävulen som krupit in i mig och bytt skepnad inte de att jag varit arg men orkeslös deprimerad och tyckt alls varit skit, sen förklara till sin kärlek eller nån annan hur man mått har inte varit så lätt de syns ju inte utanpå hur sjukdommen gjort med en

de jag drabbats av då jo sköldkörteln och det r en ganska så invecklad sak.

Har fått hjälp av rosa tack jag har henne som fråge påse allt jag behöver veta ja då ringer eller smsar jag henne tack Rosa väldans snäll, detta ska vara ärftligt!! Hade kanske min söta farmor de för hon var deppig enväldigt långstund och åt nog fel tabletter mot de!!

nej nu ids jag faktisk kanske inte skriva mera känner som att de blir för mycket på en och samma gång, för vem egentligen jo mig.



Mommos lillla konstnär
Saknar den ungen som bara den!! Och mitt barnbarn hon e då de smartaste som finns sen får alla andra säga vad dom vill om sina =)

Inga kommentarer: