19 oktober 2010

tomte kul och tomte jul

idag kom den förbannade jävla helvete snön, jag hatar verkligen vintern fy fan!!
Bor verkligen på fel ställe!!

Nå har varit en bra dag mått toppen heladagen känner att jag orkar mycket mera  tidigare då börjar man ju som fundera hur jävla länge har jag mått dåligt p g a sköldkörteln?+ jag de e ju evigheter ju, men nu e jag back to my self då jätte skööönt den glada aktiva sussi is back.

Har fixat och donat på jobbet som en tok så kul dagen gick ju fort fick sålt lite bra saker emellan oxå tycker fortfarande att de finns smarta människor i Kiruna som uppskattar en god natt sömn det är ju ändå det man gör mest i livet sover helt ooootrolígt egentligen, har hittat min Nya älsklingsäng och när jag blir rik nog kommer jag att inhandladen till mig och Gyppen den e sååååå grym,  jag pratar om en lectus select världens skönaste säng så den gamla hamnar nog i stugan eller sandras rum de tror jag ju inte hon har nått emot iaf, den e skön den oxå och vemtackar nej till en 180 x200 skön säng som man verkligen längtar hem till efter jobbet.

Nå vad mera jo jag har plockat upp tomtar och i morgon blir de lite troll, ska börja planera på att bygga vägg till "nya" sidan här ska fixas och donas trevligare att jobba om man trivs i miljön man jobbar i och kunderna tycker det är kul att komma n när det är förändring i butiken , ja jag vet jag kanske engagerar mig för mycket men de e kul , älskar glada nöjda kunder vem gör inte de??

http://www.lectus.se/
 

slänger in lite bilder jag hitta

he he

Sandra de här var ett tag sedan =)

en tokig moffa och obrydd Nova

Nova

MIn  härliga Gudatter Guro =)

Nova och pappa Alexander på grönan

Jag då

Miaa och min kärson

Lina och Sandra

Abbe och min Kärson


Lina
 That´s för nu då

Lämna gärna en komentar pöss

Inga kommentarer: