26 oktober 2010

jag saknar att sakna ?? nej vad säger ja

Nå jo jag gick hem idag från jobbet vid lunch höll på somna på stående fot och blev lite fyllig i huvvet och kroppen kände till och med att jag började sluddra lite när jag pratade så det var lika att ge sig, kasta in handduken hastaloega what ever, jag HATAR (stort ord) att må knas inte jag inte min greja.

Sen hörde min slampa av sig via smsa lltid lika skönt att veta att hon finns och kollar läget, att jag mår.

Jag låste verkligen båda dörrarna ville inte ha besök. ville inte känna bara sova för trötter i mina kroppen var jaa.

Jo jo nog om mitt tråkiga sköldkörtel problem.
Var till macke och Lina för min Kärson fyller år idag så vi åkte och grattade och fick lite kaffe tog jag för att de e ju mjölk i allt och k fick smörgåstårta den såg super god ut.

Ja ne nu ska jag visst tömma diskmaskinen sen lägga mig för i morgon ksa jag bli människa igen =)

Hejjppa

Inga kommentarer: