25 oktober 2010

om man går fort och ler mycket är det ingen som ser att man är ful!!!

Jepp dagen gick men seg varden , hände väl inte så mycket mera känner mig kanska så sugen på massa nytt ska hända i mitt liv, men gör man inget så händer de ju inget heller???

ja de e en lite knivig sits man sitter i borde bryta upp helt från  allt ta gubben under armen och bara dra till vart som helst känner att nu e de nock med kiruna vill inte vara kvar ja hatar snö och mera kommer de!! får väl göra som det är planerat iaf och planerna har vi klart bara de andra oxå skulle bli klar sen e de hasta la vista.

Jag har funderat en del en stor staden eller by håla med bondgård och lite lättskötta grödor och djur hade inte varit helt fel. och grödor i Kiruna nå ne och djur visst  men de jag tänker på hade ju mest fått stå inne för att de e så kallt här.

Men snart så kommer min Sandra hem gudars vad skönt som den tusingen vad mys men gissar att hon kommer att vara med sina vänner och de hoppas jag ju oxå så hon inte sitter hemma och degar.

Inget mera over and ut

Inga kommentarer: