1 oktober 2010

kålt och tandställning

hejjppa

har varit en toppen dag hunnit med massa slösa, var först till gränby köpte snygga läder till Nova jag och moffa, flicke barnet kan ju inte se ut som en bebis nu när hon ska bli storaysster, då duger de inte med pyjamas brallor heller, ville köpa en skinnjacka till henne oxå men blev snål.

Var till tandis igår med Sandra fick reda på vilken tandställning hon ska få bara allt går igenom via kiruna kommuns beslut om att de betalar hennes behandling, blir ju lite jobbigt för henne att fara upp till Kiruna var 6e vecka för att fixa tandställningen.

Nå nu orka jag inte skriva så mycket mera tabletterna gör mig trött men nu har jag äntligen fått svar på alla mina frågor och vad som felar mig.Skönt då är man inte idiot eller inbilningssjuk, och förkylning var de ju in te tal om jelar vad sköööööööönt

nej nu lämnar jag detta för i kväll

<älskar er mina trollbarn sov gott Miaa, Lina och Sandra.

Inga kommentarer: