20 november 2010

Klot stöd och helt död ;)

Har haft en toppen lördag. Just nu sitter jag när pustar ut, har varit i farten sen klockan 10 idag. Först jobba med hanna sen hem fixa middag. Sen mamma åt lite till vid 17 min tante e får så de var super trevligt och emma kom då blev de ännu roligare. Sen kom min andra tante och de var super skoj de med. Vi har spelat memory. Sen bestämde vi sonica att vi sticker på bowling:) jag emma och tante som då e min moster för er som inte vet. De e ca 20år mellan oss.emma och mig och tante och jag. Nå men hur som hellst de var skoj jag förlorade stort big time. Men de var bara för att Emma tappade klotet på mitt ben, och jag klämde fingret mellan kloten och sträckte lårets baksida:) Mmm bara därför hamnade jag sist. Nå nu ligger hundarna utslagna på soffan med mig;)........nu mera teve sen blir de sängen. Hejjppa.

Inga kommentarer: