19 november 2010

nog kan jag alltid!

hejppa är riktigt glad faktist inte illa för at vara jag varit en super dag på jobbet i går var de ännu bättre super kul stor chefen var där på ett strålande humör jag tycker om han han är oftast glad när jag träffar han=) fick skälla lite oxå men hantog de rätt och skrattade =)

Hade en skit dag när de gäller hundarna en viss hund hoppade på min och slängde runt ester som en jävla trasa 55 kilo mot ynka 9 de säger en hel del om att den hunden e inte riktigt frisk i huvvet men som jag sa till ägaren i kväll skott i pannan hade jag gett och nu mera vet jag , den hunden är inte att lita på inte ett dugg.
Den har visat hela garnetyret mot mitt barnbarn i sommar!! Hoppas verkligen att den inte kommer att visa sig ute när hon är ute , för kan de stå för vad som kan hända?

var ute och promenerade men doggen en stund under turen hann dom döda en liten eller såliten var den inte en råtta, vi stötte på en älder man med sin lilla hund, funderade en stund om jag skulle vika av och gå på andra sidan gatan ifall han var rädd för mötet med mina hundar , men han stod och väntade tills vi kom, så hundarna fick hälsa på varandra de var en liten  bisse trodde den var valp men  icke den var 17 år och såg helt perffa ut, vi hann prata en god stund om väder och vind och ditt och datt sen hem.

Hundarna i bilen sen ica handla frukost, och kommer mot gården upptäcker ett välbekanta vante attans ja la visst dom på taket he he åkte tillbax samma väg jag kom måste ju hitta den andra å de gjorde ja bortanför rondellen platt och ensa.

Har pratat med lie trine alltid lika roligt men nu måste jag ge mg jopp i morgon med hHanna super kul

hejjppa hej

Inga kommentarer: