31 januari 2011

365 grader nord.

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag. Har ingen dator. Har sakt upp alla abonemang hur skönt som helst. Klarar mig bra utan allt min kärlek har de jobbigare än mig. Men förr i världen klarade man sig utan varför inte nu då? Nej för de mesta man ska inhandla hör man via datorn förutom maten men de går oxå att göra via nätet? Blir inte folk latare då? Har fått hem en super söt hund oxå Molle. Ester e super kär i han går dit han är ska vara nära och med han. Vi var på promiss i kväll med gänget ester vandrade breve hela tiden. Och abbe och han pissa ikapp fattas inte hur mycke de lyckades klämma ut på den turen, Fick mig en snabb pratstund med Noplis i kväll sen när vi kom in. Hon pratar mycket och långa meningar. Hon sa att hon var ledsen och lät ynklig i mobilen:) sen berättade hon att hon bajsat på golvet men de var bara ljug. Jag frågade om hon ville prata med Moffa klart som den hon ville hon skrek - Hej Moffa långt innan jag hann sätta luren i örat på han. Och hon pratade och pratade berättade båda de ena och de andra. Sen berättade hon hur ester låter. Då ger hon ifrån sig ett gnällande ljud. Sen ville jag prata lite men hon ville bara prata med Moffa. Hon e ju hur söt som hellst. Han fick ett rungande poss i luren när de skulle säga hej då, Ja och nu ligger jag här har ett jobba att sköta i morgon måste ta mig i kragen och skicka ner paketet till Miaa och alexander. Inte den snabbaste e man. Snart kommer bebis ska bli mys att träffa han förhoppningsvis kommer han när jag planerat min resa ner till gävle. Ska få ta hand om min lilla skatt då vi ska bara mysa och göra allt de som vi inte får. Nu kallar natten mig till sig. Måste se till att då min skönhetssömn

Inga kommentarer: