17 januari 2011

En kan väl passe på

Ja visst e ja tillbax får väl passa på nu när ångan e uppe, har ju inte så mycket mer att göra på kvälls kvisten .

Har suttit och kollat idrottsgalan lite fint då , för all sport som e samlad på ett år ser man i en timme fett fint att slippa kolla på all sport under året =)

ja mera då varför skriver man de man tänker attans ja kollar runt på hus  långt bort i söder försöker hitta nått fint och bra och nära Uppsala men har fastnat för Östhammar såååååå fint verkar d vara där ! jo på sant.

Åker till byn i helgen har ju inte varit dit på ettt tag och det är nu dax att kolla hur Kärmor och Kärfar har de.
Skotta snö och fixa till dom sen ska jag fara och Släkten i karrre och byn som gud glömde eller bakom herrens rygg då till Simpadus se hur han har de i sitt hem där .


Ja what else då som man säger over there, eller kanske inte Alma vet nog hur man säger

eller jo, nu e de ju en hel del svammel men jag känner mig lite svammlig =)
man kanske skulle göra sig klar för natten de är väl den tiden nu tror ja eller är de de , går jag för tidigt så somnar jag iaf inte dumt som den, eller kanske lilla Sandra ringer mig och är rädd miss i nassa.

Nå hur som helst jag ger upp nu.

hejjppa hejd å



Inga kommentarer: