18 januari 2011

tisdag idag en lång dag

Blir irro när man måste trycka så hårt på tangenterna när man skriver, lite jobbigt sen blir de massa fel stav men de är ju för att jag tänker så fort och skriver så sakta he he

Pratat med Noplis idag sötis ungen saknar man som en tok ju! ja klart jag saknar alla flickorna.

Tycker lite synd om Miaa ( inte felstavning på hennes namn de stavas så) att hon ska ha så fruktansvärt ont hela tiden önskar verkligen för hennes skull att bebbe skulle råka komma ut lite tidigare men han verkar ju inte vara så stor, sen hade hon ju kunnat vara duktigare på hålla borta från sötsaker he he men man vet ju själv hur de var helt omöjlig ibland. Men de e ju inte därför hon har ont !! de fattar ju jag med =) Hon måste hålla sig mera hemma inte vara ute och springa sitta uppe och göra massa sy saker till på sena natten !!

Med Miaa hade jag sug på te jag hatar te dricker de ännu inte fy fän bara ibland smakar av k för de luktar så gott men de e ju inte de ! och lakrits inte fasiken tycker jag om de heller =) Och jo en sak till piggelin, min morgon startade med en piggelin inte undra på att man blev så fet som man blev=)

Med Lina hade jag nektariner och de var jag verkligen tvungen att ha stackar k fick åka långt för att hämta de till mig he he var bara tvungen köpte med mig flera kilo när vi skulle ut på resande fot.

Sandra ville jag ha morötter gärna lite jordiga kanske därför hon blev så mörk ha ha =) och fisk namminam =) allt vad hon inte tycker om .

Ja men hur som helst får lilla parveln komma nu tycker jag ska bli spännande och se om han klär namnet jag drömde till han =) de bara kom till mig helt sjukt !men annars blir de en  Ebba-Linda de har Miaa lovat mig!!

Inga kommentarer: