19 januari 2011

FÅR MAN SÄGA SÅ ELLER TÄNKA SÅ??

Hejjppa

Jag har som skat hamnat här igen, hade en dag som drog för bi snabbare än vinden (inte vindan då) small till och alltid innan klockan sex då kommer dom in springande i butiken han aldrig ner från säng avdelningen lite sjukt faktiskt, tre kunder som väntade på hjälp undrade varför bara jag var där men de gick bra.

Dom e ju lite roliga ibland kunder helst de somkommer in springande 1 eller 2 minuter innan  och säger
- Oj, vilken tur jag han in!! ÖH ja jätte, tar inte hänsyn till att man oxå vill hem efter en arbetsdag?! nå nä, eller dom som lyckas rota fram en liten kudde eller nått utan pris men som måste veta priset och sedan bara säger jaha , då vet man redan innan att de inte ska köpa den iaf , lite irro.

Men oftast har vi glada kunder! okej alltid =)

Men Norrmän e nog fan de värsta släktet, inte min släkt då utan de andra, hade en härlig J-la Kärring idag eller de var nog kundens Mor för hon såg ut och bettede sig som en riktig häxa gr blev riktig irro på fanstyget (förlåt ) hade gärna haft ett skrik och spark rum på jobbet ibland.

hade god lust att slå över till norska och be ho reise till h-landet .
Hon skulle ha rabatt på rabatt bettede sig som en ja hur fan ska man förklara ungefär som att de var drottningen som kom in och kunde behandla alla som skit helt sjukt vilken kvinna, hennes son frågade ju fint iaf inte denna dam nej då vräkig och tog plats gjorde hon sur fitta rent utsakt.!!
 Tror dom att de äger personalen att de alltid har rätt att de får spotta på golvet jag torkar ( hon gjorde nu inte de ) ja ni fattar .
Jag log och var trevlig men sen var de inte mycket trevliga ord som kom ur mig när hon gott de ska gudarna veta (de gör dom nog redan , Hjälp jag kommer inte till himmelen)

Ja den dagen gick fort hur som helst ha ha kom på ett sido spår där tror ja =)
Kom  hem och min kärlek hade fixat middag (gör han alltid nu för tiden ) super god lax grönsaker och potti.
Ja och nu sitter jag här ska strax hoppa i bastun tvaga mig och sen gotta framför teven skööönt som den , ja men vad jag egentligen ville skriva var att jag varigerar med humöret lika mycket med hur mycket jag trivs på jobbet =) idag var iaf en bra dag och trevlig=) men vissa är skit.

Måste man alltid trivas på Jobbet ?
Måste man alltid vara glad att man har jobb?
är de bara jag som inte tycker om jobbet ibland ?
eller får man säga eller tänka så?

Hej då nu ger ja mig .

Inga kommentarer: