11 januari 2011

Låsbyte :)

Natt i huset:) jo jag e vaken. Irro som den men vem orkar bry sig. Men jag har varit de sen igår kväll de e jobbit ska jag säga. Inget att bry sig om egentligen, men ibland blir man irro. Ska hur som hellst bli kul när Lina flyttar hem faktiskt;) Markus lär väl oxå vistas lite här har lite fix att göra i rummet till henne i källaren, så hon har nånstans att hänga kläderna så de inte behöver stå i lådor och väskor. Lite fint till henne måste de ju bli. Fast rummet där nere e ju redan fint. Sen ska man visst tömma ett förråd oxå så grannarna har plats med sitt staff. Åssa ska jag lägga ut saker på blocket har ju en del att sälja. En bil eller 2 och teve-bänk och lite annat som man inte använder. Då har jag ju kanske pengar som bara ligger och kan sticka utomlands:) hade varit topp de! Ja mer då de var skönt att skriva av sig. Tror jag masar mig till lassa och lämnar lite prover de e nog dax för de nu. Har tappat räkningen när jag var dit sist. Nej nu får jag nog vara snäll flicka och lägga mig. Kliva upp med rätt fot. Sen till jobbe. Nu e de inte länge kvar tills allt de spännande i livet börjar. Hörde en som väntat 15år på att livet skulle bli spännande. Har bara nån månad själv kvar iihaa natt i natt.

Inga kommentarer: