13 januari 2011

letar och letar

Hejjppa eller god kväll i sugorna eller hemmen ´( ha ha sugorna ) tugorna skulle de va.
Har suttit och letat nya leverantörer som ja eller vi kan handla från , skulle vara kul om nån människa hade kunnat komma med förslag på staff att handla in då rå=)

Hittade lite iaf och kommer att köpa från de jag redan har, en iaf för en annan leverantör har börjat att sälja till andra företag i Kiruna lite surt för man frågar ju alltid innan man börjar handla av dom omdom har någr som köper i den stad man bor då, hoppas ni fattar jag gör de .

Ja vad mera då har jobbat hängt upp fina lampor i butiken.


                               


TVÄRR FICK JAG INGEN STÖRRE BILD!

 nå de har jag haft för mig .

Nej herre jisses nu ska jag droppa skrivandet

go natt och hejjppa pssst idag är jag snäll












I

Inga kommentarer: