22 mars 2011

HEJPA ALLA DÄR UTE ELLER INNE

ja man de har varit en bra dag förutom att jag fick boppa i magen som och de är ju aldrig kul, kom hem började städa som ett syk, fint blev de fick ner lite staff i förådet oxå måste säga att vi har de våldans städat i den och knappt nå saker =) har städat undan e massa och mycket skit eller bra å ha hamnade på tippen =) har tömt vindan för de e ett helvete att få sakerna därifrån inte roligt alls så lite saker har vi =9

ska även röja i garaget tömma massa bra å ha därifrån oxå sen har jag mitt samvete rent på att fylla ut huset och annat på saker, fattar inte varför man ska hålla på spara inte fan kommer man använde de iaf, de e ju bara att inse fakta ungarna vill ju inte heller hade .

Snart flyttar lina em, men bara för nån måad sen drar hon igen, hm......men man kan ju alltid låsa in henne så hon inte kan flytta hö hö.

nej nu ska jag lägga mig på soffan fick lite magebesvär igen
hejjppa

Inga kommentarer: