21 mars 2011

men seriöst fean

mmm ska faktisk försöka vara de va !! jag nå de går väl bra om jag tänker till!!

Måste bara skriva grattitmålin igen då, jag ringde eller nej jag skickade ett röstsms en fin liten sång bara till hon =)

Mina vänner i byn att berätta om.

Målin ja ja malin men vi säger målin de e sandra´som började när hon var liten så sa hon alltid målin och vi andra har hakat på så hon e vår målin.
henne träffade jag första gången på stranden i byn, lite så där blyg var hon men det släppte sen, och vad vi gjorde där e inte värt att berätta kan ju säga att veden tog slut =)
Henne ringer man dirr man e ibyn men nu på senare tid har de blivit att vi har farit åt varsit håll när jag kommit.
men jag kollar alltid läget sen drar vi på lite fiske turer, har varit en sväng till norge oxå men de e fean länge sen, du de e dax för en ny tur nu hjärtat.
kan ju skriva en roman om henne men allt får ni inte veta=)
Hur som hellst hon e min! borde ju blli daxför en minnes fest bara hon inte väntar barn igen då=)

Berit  eller berkko, dee ju min släkting henne började jag umgås med innan jag började vänta Miaa de är väl en massa år sen jag var 17 då, första gången jag kom dit vart jag över fallen av hennes jävla hund hamnade på alla 4aoch han på oj oj snygg man kände sig ville bara vända hemåt men ja var tuff stälde mig upp och smälde till han(hunden inte hennes man ) så nästa gång j kom ja visst fan hoppade fanstyget på mig igen =)
Hon har ett ord föråd som sträcker sig till ÄT Nu , är du hungrig ja allt som har med mat att göra, när jag åker till byn brukar de som oftast bli bastu och vin, och massa mat =)
fiar och donar , undra om hennes hus e klar ännu ??

 Gerda  eller egentligen är de min syster (i smyg) jag hitta henne men egentligen fans hon helatiden där =) nja lite svårt att förklara men ja man kan säga atthon kommit ut nu (inte från nån garderob) första gången jag träffa henne var jag inte gammal ja va ung hi hi hon lärdemig att spela gitarr i stugan i byn, kommer aldrig glöm de och hennes lockar i håret, hon hade en skarf runt halsen, hennes mamma bay the vaj då har gett en katt till mig när jag fylde 12år =)
gerda är försiktig, lite små blyg och kan finska =)

ja de var lite mera människor som svärmar runt mig hö hö ne men jag gillar folk de kanma  väl säga tycker om att prata lite för mycket ibland , måste kolla omjag hittar nå fjortisgrejs att fylla i sånna dära listor ni vet som andra fyller i bara å kul(hur kom jag in på det här nu?)

nej nu har ja gett lite av mig själ och mina vänner i bloggen hare va eller som jag alltid skriver hejjpppa

Inga kommentarer: