17 mars 2011

två mörka ögon

sitter faktiskt och lyssnar på de nu =) har surfat lite på nätet inte så mycket mera få se om jag orkar få fingrarana ur och åka iväg till I O J och lämna deras kudde till soffan .

jag har jobbat bra idag hann med en massa !

har ju fått en ny arbets kollega de funkar bra de oxå

vad mera så jo lyssnade på en super låt och då kom man ju att tänka på flickorna klart att de trillade en lite tår på i kind så där lagom mycket inte farligt mycket inte så mycket som när jag lämnade Gävle när Sandra åkte till Uppsala och sen ensam på stationen och man var på väg hem.
låten heter Besvärjelse..... älskar den tänker på min Flickor då

Jo då jag vet att jag e super bölig av mig men tacka för de då har jag ju känslor och är inte så kall och hård som vissa tror är även kallad Tax av en säljare tycker jag e lite kul iaf.

en annan säljare hade lite svårt för mig i början han tyckte att jag inte behövde vara så brutalt ärlig WHAT jag måste ju få säga vad jag tycker om de och o jag hade kunnat tänka mig den varan om de hade gjort ditt å datt.


nå nu meddla min man att vi ska basta såååå skönt ju hejjpppa

1 kommentar:

målin sa...

fan nu kommer den snurra i min skalle:) ..och leendet du gav mig...KRAM