18 mars 2011

visst blir man äldre och klokare!!

men ja jag vet skit jävla trist att hitta på över teven men de e ju sant fean !!

har jobbat bra i dag och för ja e såååå bäst ( de låter stort när katta fiser )
har kollat de som var att kolla klockan 20.00 sen pratat med biggan och sen Marina saknar de lilla kvinnan.

sen träffade jag bästaste eVA NÄR JAG VAR OCH HANDLADE !  oj mer då ska basta sen sängen upp och joppa vett thu

vill som berätta om alla mina vänner får ja de eller tar de illa upp jag har faktisk vänner på sant som Mollgan dom finns men syns inte alltid
ska vi ta de i alfabetisk ordning eller kors tvärs??
Vi ta de kors tvärs =)

Annika J= var den första stroppen jag träffa den kvinnan som jag INTE tyckte om som sen blev min lilla familj på snårvägen med sina barn, som säkert tycker vi var hur jobbiga som hell st =) som finns alltid  för mig .

Tanja  =)  tyckte hon var dryg och seg men som blev min själsfrende (heter de Å??) en som min man alltid velat ha till fru en riktig vän som är där , som finns, som ja vad ska man säga, jag e för dålig på att hålla kontakten , älskar henne iaf =)

LISE=) min kärlek min skatt och ögonsten mitt liv som har allt jag begär som finns som jag får vara mig själv med som vi dimma glömmer som vi bara e värsta fjortisen med som man aldrig behöver ha DEEP SHIT MED , snackar du de åker du på en smäll lovar, min fiske vän som INTE kan ro båten lika bra som jag då =) finns massa mer , oj blir för genant att dra upp allt =)

Marina ja min marina hon den lilla mora kvinnan som är den jag aldrig trodde att hon skulle vara den som var mycket bättre än jag trodde den som kan snack och inte diska =) Min mans stora kärlek kan man säga så ?? mina barns drömmkvinna =)

Carina min kära kära svägerska, hon kar ett hjärta av guld , en kärlek till allt och alla dom ingen ser en kvinna med värme, hon har stretat och jobbat sig och är mer än nån annan n kvinna för god för ja tänker inte nämna de jag älskar henne hon hakar på alla idiotiska idéer jag har hon är inte sen att säga okej de gör vi LÖV JO
Jörgen eller virgina =) fan oxå han fanns när jag behövde någon att prata men när jag inte fixade de själv närjag var som svagast när jag fick visa mig som svagast tack vännen , tack för att just jag får vara din kusin =)


har hittat massa nya bekanta med åren men ingen jag far och hälsa på =)

nej fan de blev deep flåt Lise då   =) nej nu Sauna hejjåpa

Inga kommentarer: