24 maj 2011

ah men visst e jag bäst =9

ja happ dagen till ända och de var ju inte kul då vet man att de kommer en ny dag i morgon, kanske åker till spärren i helgen softar för meig själv med mig själv och ingen annan jo hundarna så klart dom följer ju med de måste dom ju =)

Kärlekern jobbar ju iaf så de hade varit lite fett nice å sitta själv i skogen <=)

jahman men tids nog får man sitta i sin egna stugan bara njuta bara våran ingen annas bara vårat eget lilla hus att få smyga in i med värme med alla bekvämligheter som går att få
och trycker man på knappen så kommer de ljus =) då hade ju tillochmed Lina kunnat fara dit själv =)

Men inga andra djur får komma in för hundhår de e inte min grej dont like it, mina doggar släpper inte hår de e skönt man får klippa av de för att de ska lossna för håret tovar sig helldre en rasar, de e skönt.
Ester har varit dålig ryggen e inte helt oki på henne och tumörerna växer sakta men de finns där de har on fått i magen oxå, och ska jag operera bort dom ja då blir de ju ganska mycket hund som försvinner, får se hur länge vi får ha den lilla tjejjen och då efter henne blir de då verkligen inte nå hund mera för mig nej nej, jag inte bli ledsen igen orkar inte för jag blir bara ledsen av att tänka på att jag inte kommer ha henne för alltid.


min bebis =)

nej nu ger ja mig ska softa lite till =) men snart e de helg!!


Inga kommentarer: