22 maj 2011

Söndagen vig till städning....

Idag har jag varit med Sarina precis heeeela långa dagen vi startade mes att vi for ner till Makke och Lina, hälsa å fick kaffe serverat super gott, de håller på göra de fint hemma hos sig verkligen fint =)
sen bar de upp mot the city, vi fixade i mois rum slänge alla bajs trosor i tvätten och några slängde vi de var såååå äckliga gick inte alls att få rena jätte jobiit ( men ni fattar väl att jag ljuger)
Sen handla föra firmabilen i morgon uppe tidigaare än fan själv sen gällka ja så lite ditt å datt.

Känner mig lite nere nu för jag saknar mina barn så fruktansvärt mycke skit jobbit ....inge kul. fick höra Sandras röst då blev ja glad men sen ledsen igen, Och miaa vill jag inte ringa och störa för då blir jag bara ännu mera ledsen, jobbit de där med barn........

nu sitter jag och lysnar på Kurt Nilsen en norsk gutt så duktig på sjunga me like

Nej kära läsare ger mig här och nu men jag kommer tillbax.......

Inga kommentarer: