27 maj 2011

fredagsmys

dagen kom till ända skönt var de men jag blev kvar till 19 och tyckte att nu få de räcka hade liten bild att skicka till GVE som de får sätta in i annonsen som ska fixas nästa vecka.

nu iaf såhar Lina fixat godis till mor och far sin gott dom den var de =)

och cracker ska ni vet.

jag skickade bettan att köpa blommor till Sandra hon har slutat tvåan idag hon e så jäkla duktig den ungen=) på måndag kommer min skatt hem äntligen gissar att de e nån annan som kommer att lägga beslag på henne man får nog inte ha henne för sig jälv men de gör inget för denna som kommer att knycka henne tycker vi om fast han e rädd för mig=)

Gudars e jag så hemsk, jag tror alex och makke får förklara situationen för onom att jag e snäll innerstinne hö hö

nej nu ska jag sippa vin ringa "Lisa" vilket hon i verkligheten inte heter men nu e de taget namn =)


hejpa hej

Inga kommentarer: