29 maj 2011

todilooo

hejjppa nej jag har inte fattat att gå lägga mig ännu sitter med handduk i håret och runt mig , precis kommit från bastun de var skönt att tvätta av mig svettet från , fixasovrummettömmabort alla saker =) fint blev de tycker jag, ska vara och hämta tapeter och fisa till så de blir super nice där inne, jag kommer att härma mois för hennes lägenhet e fasiken de snyggaste jag sett på länge eller hon och jossipojka har ju inte kvar den mera , trist för dom men jag tycker inte om den mera för när jag var dit (inte utseendet de var supert) och nu hör de till att de var på tredje våningen och inte en enda brandstege i lägenhetetn!! inte bra alls, tänk om det börjar brinna i hallen ? ska man hoppa ner från tredje våningen då??


Ja happ så har jag varit till makke och Lina idag vi har varit ute och handla lite förnödenheter, sen till laxis igen och Lina vrmde mat rill sina arbetande pojkar och sen fick jag ränsa färsk sik till ungdommarna, Lina fick en katt idag super duper fin är den och makke blev glad för det var den katten han ville ha =)

nej nu ska jag kolla lite teve till de e såååå soft

hejjppa

1 kommentar:

iso surrani sa...

Nå hejppa heippa;o) Vet inte om mina komentarer syns...lite konstig blogg det hära.....men häftigt att du ser om nån av dina undersåtar skrivit nå nytt.....Kjam