14 juni 2011

ja happ och nu då??

känns som attt de var inte så kul att vara till farbror doktorn !!! de var ju inte hjärtat iaf, utan svar bes om senare klockan 08,00 ska jag infinna mig på lassa för att lämna in nya prover, nu blir de rejäl genomgång av alla prover, man kan ju faktisk fått äta meducin som man inte ens hade behövt att äta!! HAN tyckte att de var konstigt att jag tyckte de car varmt i rummet fast de var kallt sa han, ja och hur mycket har du gått ner i vikt och bla bla bla och är du trött ?? stressar du mycket ? hur äter du och vad gör du med dit liv? hur länge har du rökt och de v ar så många frågor och de gick runt i bollen på mig ........Riga resan då? ja jag får göra det bästa av den kör fint till norge inte stressa ta de med ro inget stress...... ja de ska bli skönt med ledigt och han tyckte att de är välbehövligt med ledighet till mig! hålller fullständigt med han. nej livet går vidare bara i andra former nu mera...jag vet ju inte vad felet är.... men svaret finner sig säkert om veckor =) nej upp med hakan sussi tårka dina tårar de finns värre saker i världen och dom som har de värre !! livet är en kamp men kämpa inte alltid emot !! Älskar er mina älskade barn, ni är mitt allt!! k du bär mitt hjärta i din hand !

Inga kommentarer: