27 juni 2011

Riga was nice =)

okej inte världens bästa på uppdatera kan jag ju hålla med om=) Kanske inte varit på humör ens för de heller, tar på mig aldeles för mycket måsdten och sen blir de bara skit av de känns de som, jag e nog för snäll, måste lära mig att slå näven i bordet med andra ord som. Har varit till riga de var fint ycker jag men de var ju inte första gången heller, ja happ och mera detaljer då maten var god inte nu allt en och annan miss gjorde jag och Lise inte gott var de =) Blev en tatuering oxå. Till helgen är det Kirunafetivalen jag är inte upplagd just nu men man kan ju bli de eller ??'inte jag vet inte vadd jag ska göra brukar ju alltid försöka gå på den eller om man sparar sina penkki och köper nått fint hem istället, de e ju roligare och jag har nog säkert användning för nån bra grej, de känns bara jobbit just nu att gå ut=) och Lina behöver ju hundvakt faktiskt ganska skönt att sitta hemma sappa teven och bara vara =) men jag brukar ju ändra mig lika fort igen så vi ser ju om vi träffas där ute i världen hejjpa hej =)

Inga kommentarer: