5 juli 2011

JO OCH HÄR KOMMER DE =)

man orde bli som bättre på skriva i bloggen som man borde skriva i men jag e som inte såååå bäst på bli bäst ens å d. iaf så e de inte många dagar kvsr till de blir semester igen ska bli sååååååååååå skönt längtar som den bryr mig inte ens om de regnar eller är kallt men jag har beställt sol så jag får i mig massa D-vitaminer vilket hade varit fett nice, vecka 32 åkér vi ner till buppsala ska bli skönt har lite jobb att fixa i läggan de ska upp nya tapeter och mattor hade varit fint som som passsar in och hallen ska oxå få nya tapeter köket e helt ok de e super fint i den sen var de ju Sovrummet till Sandra de måste oxå fixas gillar som inte rött riktigt en lite mera neutralfärg som passar in med de oranga som hon har där blir fint, och dörrarna ska bytas =) mmm de e en del hoppas bara jag hinner funderar på STICKA NER ensam först (jävla caps lock) så får jag mera gjort jag vet ju vad sandra vill ha i hallen vardagsrummet där vi hade tänkt sätta en fond vägg tror jag inte de blir på de blir nog på en större vägg, sen kanske vi får lite mera för käggan när vi sädljer den =) men den e bra att ha, lite trist att den står tom heeela sommaren ju!! nej nu ska jag softa på lyssnar på rock klassiker så bra back flach fast hur =) jo föresten ska på mässa den 1september ska bli fettt nice e såååå taggad =) hejjppa hejdå psst Miaa vill du följa med??

Inga kommentarer: