11 augusti 2011

morgonstund knäckemacka i mun =)

god morgon!

Har hunnit en del på tiden vi varit hära idag e de bara lite små fix med köket, sen e vi klara ska försöka hänga upp sandras Tavlor om jag nu hittar op hennes blogg i vilken ording dom var i.

har hänt i lägenheten mest för de var ju en del att göra, nu ser de mera planerat ut och har försökt att säätta grejorna på sin plats.
Jag kan ju inte lägga infoton heller för Sandra själv har ju inte fått se de ännu, hon kommer ner idag.

Lina har lovat ta hundarna vi ska börja röra oss upp åt i landet, får se om de blir tungt att köra =)
Tycker inte om trafiken här nere de e aldeles för fort fattar inte vart folk har så brottomt, varför startar dom bara inte i tid att köra så slipper de stressa på vägarna ?!

Jaha mera då..............längtar INTE hem de minsta, Kiruna e inte min plats har min lilla Lina där iaf de e tur för annars hade jag inte haft mycket som hålllt mig kvar.

Nu vaknade min gubbe ska se om han oxå vill ha kaffe =9 hejjppa hej

Inga kommentarer: