18 september 2011

Jahapp vad nu då?

ja helgen gick alldeles för fort, saknar sandra redan men saaknar Miaa oxå, vi åt Middag igår, men en unge kort!!! Miaa var inte med oss, de kändes lite konstigt men vi fick ner maten iaf Jag, kärleken, Sandra och Lina, men vi sa just de alllihopa Miaa fattades.

Hoppas de blir snart igen jag får ha alla mina Flickor nära mig sist var de i påskas alla trollen var med, de var riktigt trevligt.

(de e då  himla tur att inte Lina flyttat långt bort )

Så du vet Miaa så fattas du mig här, jag saKnar dig skit mycket och de e inte kul alls, jag önskar så innerligt att ni bodde närmare att jA hade kunnat få bjuda er på middag mitt i veckan att du bara dyker in och dricker en kopp kaffe med mig att du finns närmare, fean nu blev jag ledsen igen....kom hem snart jag sAKnar dig så mycket !

dE BORDE VARA LAG PÅ ATT BARNEN INTE FÅR FLYTTA SÅ LÅNGT BORT.....

nej nu ska jag torka mina tårar, tänka på glada saker, gå basta ...
......................jag sticker nog nu så far jag gråta och sakna ifred......
Snart kommer sandra hem igen de ska bli kul =)

Imorgon får jag vara med LINA =)

Hej då jag vill inte skriva mera.

Inga kommentarer: