12 september 2011

Wonderland i Molde

hejppa

sitter och väntar på att tiden ska gå!
Lina ska köra ner mig till flyget som ska ta mig till stockholm -arlanda, oslo-gardemoen och vidare till molde.

Vi har dagarna bokade eller snarare i morgon e de fullt bokat på vad vi ska göra, blir visst att fara linbana oxå ser fram emot de spännande, men har min boss tobbe fixat de ¨å måste ju bara jagb oxå=)

sen blir de middag på kvällen sen sängen upp tidigt i morgon och vidare hemåt till Kiruna, längtar redan hem, älskar ju att vara nära min kkärlek, har hunnit vara med honom från lördag kväll till söndag sängtid nu e han och jobbar igen , innan har han varit och jakta på älgen.

Nej nu ska jag nog värma min lunch och teven fungerara inte ännu heller de e trist som den

hejjppa hejdå

Inga kommentarer: