9 oktober 2011

ja happ ja ska herra jumala dole?

doderdager bloggen

ja jag skriver AV MIG BLIR ETT SURT INLÄGG IGEN DÅ!! > för ja e så bra på suras, haft en diskution med kärleken ochhan gick ju som vanligt , jag ville ju bara veta vadhan tyckte och varför han tycker så!!!!


jag tycker miaas ide var bra iaf föll för den som en fura blir super snyggt ju!!

hatar vårat kök förjävla mycket , trångt och jävligt när man ska in i kylen när någon sitter vid platsen vid borde tja ni fattar finns en del att störa sig på, och vitrinerna e fan bara fulla i skit !!! jag vill ha en tallrikd hylla att slänga stuffen i jmen de e ju inte plats med just nu!

ja ja nog om de, allt annat börjar ta sig , förutom golvet som aldrig blir fixat av FÄRGHUSET I KIRUNA den vid coop!! dåligt som fan av dom har väntat i över 2 år på att nått ska hända men de verkar inte hända alls!
http://www.colorama.se/Default.aspx?ArticleID=2213&UnitID=488

skitstövvlar så söliga!!

får gå in och gnälla igen för nu e fan inte golvet alls bra !!!


ja mer då solen skiner och ja med den

=)    hejppa hej


Inga kommentarer: