7 oktober 2011

okej jag kan väl för fan erkänna då!!!!

är de så att vi siikavuopios har heta temprament som går över lika fort som ett tomtebloss?? jag bara undrara för jag har alltid varit sånn, jag har verklige försökt att behärska mej mot andra de har ju fungera men sen när jag kommer hem e de med hela Kavalleriet med mig och buller och bång och sen smäller de, alla fula ord i hela min ordbok bara bollmar ur mig utan tanke på att de kan finnas dom som e super kännsliga eller att de e små öron som råkar höra!!


Men sen går de över lika fort men sen e de som inte e Siikavuopios förbannade och sura och själv fatar man inte  avrör e du sur++ DU HADE JU INTE ETT SKIT MED DE HÄR ATT GÖR!!
Ja men de var bara en tanke!

Jag vill bli bäst på argumentera finns de sådanakurser eller e de bara översittare som gör sånt? de e ju oxå en tanke?== )) nej nu var de mycket tänka, och jag tänker att alex och miaa farit att jag blev ledsen att tårana trilla att jag e inte så tuff ännu och sandra elååångt borta och

och jag sitter ensam och ja va fan livet går vidare och jag har verkligen yckats med mina barn när de flyttar hemifrån allihopa.... nej nu ska jag fortsätta dricka min varma glögg!! gott som tusingen


hejjppa

Inga kommentarer: