24 februari 2012

nu e de fredag igen

Goderkväller

känner mig mega trött och lite sugen på gottigott, ja godis eller nå =)
hade suttit fint precis just nu typ.

Sitter och inväntar Lina hon ska komma till Mami och Papi och sova , macke e ute på resandefot igen.
I morgon ska jag jobba igen sen blir de ledigt i en heeeeeeeeeeeeeel vecka nice som den ska ni veta becuse ijm värt it =)

Jag har sålt som tusingen idag de var sjukt mycket folk i butiken.

Nej ja vet väl inte så mycket mera borde nog läggga mig och nanna huvvet säger att jag e slut så jag får väl tro de då!
'dumt att mitt huvve snackar men hur hade jag annars fått ner allt på den hära sidan! ??

de ni jag e nog lite skitzzzzzzo höhö
nej kära läsare och vänner jag ger upp nu säger ja godernatten håll båda händerna på ratten =)

Inga kommentarer: