9 mars 2012

JA VISST VAR DE ETT TAG SEDAN!

Har en tung dag idag och presic just nu vill jag skriva av mig, det lättar tycker jag, jag har släppt mina tårar bara idage eller än så länge, har svårt attt visa känslor lite men känner destomera !

Imorse har våran Älskade lilla ester fått somna in, få ro i sin lilla gammla sargade kropp, nu slipper hon värken och får vila ut.
Jag önskar att de är så i den andra världen, att min lilla farmor står där med öppna armar och tar emot Lilla Ester att hon väntar på den andra sidan och vill ha henne med sig på vandringen till den andra sidan dit så många andra har fått gå, att dee sedan går och hälsar på min bestemor och burre, de är drömmen , barnslig men  min drömm att de alla får vara tillsammans och friska .

Låter ju hur töntigt som hellst men så vill jag att de ska vara .nej this vajni bitch får torka tårarna och bombba ner bilder på Ester och på resan till Uppsala och Gävle!!

Oj de hamnade helt i skymmundan hela resan , men just nu känns de som att man skulle kanske sticka skita i allt och dra´ner till gävle , umgås med barnbarn och ungar för att glömma allt skit som hänt idag !!

Kommer säkert skriva ännu mera idag för nu vill jag de !!! bajthe vaj jag e ikke-rökare mera !



Lägg till bildtext














!

Inga kommentarer: