21 april 2012

funderinga kring utseenden

Varför är det s fixerat kring unga hur man ska se ut ? hur många ungdommar vill inte ändra sitt utseende, och de som vill de oftast är ju tjejjer, visst finns det killar oxå men de kommer ju inte fram lika ofta, tjejjer pratar om det mycket öppnare.

Dessa tvprogram som visas TOP MODEL,  i alla färger länder och former.
 veckotidningar och massa mera de finns hur mycjet som hellst som är vikt fixerat .7

Jag har varit jävulszt  vikt fixerat,  som verst vägde jag 49kilo, de tyckte jag ändå var för tjockt!!
 jag levde på buljon och knäcke macka, varje dag! åt aldrig så att nånannan såg, knappt åt alls vissa dagar , ja hur korkad eller funtad var man!? detta var när jag var kring 18-21år ålder.
Kring tonårenbörjade tankarna fara på att man var tjock när man fick höra  , men vad stor du har blivit, har intet du lagt på dej några kilon ?? eller oj vad du vuxit brett, ja du missar ju inte måltiderna?!


 den snyggaste kvinnan jag sett  är denna hon hade former och figur !!




=).

LIte tankar bara såhära en lördag kväll=)

Hade bra allihopa och kramas i trafiken =)


Inga kommentarer: